sobota 3. srpna 2013

Kos

Ahoj. Před pár týdny jsem se vrátila z Řecka, bylo tam krásně čisté moře, výborné jídlo, teploučko.. zkrátka nádherně :) Až na první noc..na hotel jsme přijeli v 10 hodin. Ubytovali nás do malého baráčku v zahradě. Sedla jsem si na postel a pozorovala jsem nechutné brouky, štipky a pavouky co lezli po zemi, podívala jsem se na mamčin kufr a tam lezl obrovitánský hnědý brouk 7cm + tykadla :D  zařvala jsem, skočila jsem o metr dál a chtělo se mi strašně brečet.Pak někam zalezl a já jsem řekla že tam spát nebudu. Šla jsem to říct na recepci a ti mi nevěřili, tak tam poslali kluka s Raidem., ale Raid na něho nestačil, nakonec ho zašlápl botou. Stejně jsem si i potom stála za svým, že tam ještě nějaký bude a že nebudu spát. Celou noc jsem seděla na posteli s rožnutým světlem a už v 6 hodin jsem budila mamču se slovy: "Jdeme už k tomu moři?!!" Jo, byla to dlouhá noc :) 




2 komentáře: